fredag 17 september 2021

Mannen e i Spain

Japp, det e han, vilket innebär att jag får lite ensamtid, nice! Igår (fredag) inledde jag med att köra bröst o axlar på gymmet, vilket gick fint. När jag cyklade hem från jobbet ösregnade det, men det slutade dessvärre sedan. Jag köpte 2 pizzor, nya sorter. Gott, men åt inte ens en hel. Idag mår jag illa över att resterna finns kvar. Ska nog styckfrysa dem. Funderar på att laga fläsklägg med rotmos idag. Ska strax till gymmet o köra ben, faktiskt inte särskilt sugen på det, det var segt att stiga upp.. Planeran idag är också att fixa trädgården, gärnna också boden, och dessutom källaren - det e så stökigt där. Vill ocksaå ut till Jägersro för att kolla in en kavaj. Ska också till Maxi... Ja, vi får se vad som hinns med. Sjuk ångest över mina onyttiga intag i går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar