lördag 25 september 2021

4 so far

Dvs 4 pass på gymmet. Dagens pass, ben, kändes dock inte bra. Hade varken lust eller riktig kraft. Mådde illa av ägget jag åt innan jag gick dit, tror att det e nåt fel på gotlandsäggen... För någon veckan sedan fick jag kasta ett då det när jag skulle skala det efter kokning var helt glatt, typ oljigt. R på riktigt nästan kräktes då jag bad honom lukta på det. Jag hoppas det blir fem pass denna vecka. Städade där uppe igår, så det e bara här nere kvar. MÅSTE göra gelé och mos idag. Osugen som satan. Ska göra ett långkok, en chiligryta idag. I veckan var det återstart av HÖK-gruppen. Den nya förvatlningsdirkitören verkar vara väldigt bra. Smart och insatt, och rolig. Pratade med pappa igår. Han hade hjälpt Harriet igår, hon har flyttat till lägenhet på Pantarholmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar