fredag 3 september 2021

Blev

inte av att jag tränade i söndags.., storstädade istället, plockade upp äpplen, klippte lite gräs och tvättade en mängd maskiner tvätt. I måndags tränade jag på gymmet, och även i tisdags, den dagen sprang jag även en runda. Jag hade trots allt gått ner 1.2 kg när jag vägde mig i måndags. Idag e det fredag och jag körde ett benpass innan jobbet (min första lektion börjar sent på fredagar, sååååååååå. skönt. R och Denise har hållt kurs i 3 dagar. Jag försöker fixka till ivf.en, inte särskilt lätt, men ahr ett ställe nu som nog kan hjälpa oss med allt utom en sak. Fattar inte hur ajg ska kunna fixa den.. Så beskymrad. I onsdags sålde vi vår gamla bil. Vi typ gav bort den, vi ville inte ha den kvar - speciellt inte nu när huset ska dräneras. Jag la ut den för 3500, men sa att priset kunde diskuteras, 1200 tog den för. Undrar om min sop håller i sig månaden ut..? R ska snart träna. Jag hade tänkt springa, men behöver ju inte det. Lite ont i knäna efter dagens pass dessutom. Idag 3 x 4 80 kg marklyft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar