onsdag 1 augusti 2012

LEDIG

och ja, det ar NICE! Steg upp vid sju o drog till gymmet, d-r jag tränade i 1h och 45 min. Very good! Solade efter det + gjorde lite ärenden innan ny prommis med djuret +
lunch, innan det var dags att lägga sig för att få nya fransar + bryn plockade o färgade. I´m very pleased med resultatet. Jag kunde faktsikt gå osminkad på stan efter det - MEN jag e nu sjuuuuukt sugen på att tatuera mina bryn. Hon jag går till ha gjort det, och hennes e mer än fab! We´ll see. Gick på stan efter det, mest för att hitta presenter till mina söta föräldrar, men ingen lycka. Hittade dock lite smått o gott till mig själv ( + mannen - köpte varsin fotbehandling för 259:- st på Apoteket, som vi nu i kvällas satte på -nu ska de döda hudcellerna på fötterna droppa inom en vecka (typ halva min fotmängd då..., fattar inte hur mina fötter kan vara de värsta av de alla!!!).

E mycket nöjd med morgonträningen (10 min av först löp, sedan rumpmaskin, sedan rodd - därefter axlar + mage + biceps, sedan 10 min löp igen).

Imorgon drar jag o S till K-na, dels för att mamma o pappa ska passa Selma när vi e på Ibiza, men även för att fira deras födelsedagar(pappa fyllde 64 idag, förr var det en pensionsålder, inte i dag - undrar (med FASA) var den kommer ligga på när jag e i den åldern..

Vägde mindre idag än igår! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar