söndag 22 juli 2012

-2

Dock ej kg:n, utan minus två pass av de som var inplanerade.. 4 av de planerade 6 skedde alltså. Hann verkligen inte idag. Och igår försov jag mig. Fick dra direkt till Systemet innan vi förberedde oss för att dra till Julia och Kristoffer där vi tillsammans med 10 andra skulle ha sommarfest nere vid havet där de bor. Så blev det, och det var nice. Men jag måste ju sluta dricka tidigt då jag e den som kör, så i ett iskallt uterum så halvsomnade jag efter midnatt, och kl. 01.30 somnade jag på sängen.


Idag har det varit fint väder, men vi har förberett för middagen vi haft för Ann-Mari (sväris nu på kvällen (Mumsig mat: FR: Smörgåsbakelse HR: Hängmörad grillad entrecote med potatisgratäng EF: Mandeltårta täckt med egengjord vaniljkräm och olika bär/frukter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar